2009. október 21., szerda

...
nemangyal üzenete: akkor én most eltűnök egy kicsit, minden jót!
R üzenete: de pill
R üzenete: hova tűnsz el?
nemangyal üzenete: az életedből
R üzenete: ne! ez így teljesen fölösleges
nemangyal üzenete: ?
R üzenete: én nem szeretném
nemangyal üzenete: írtam, hogy nem vagyok mazochista
R üzenete: de ha te igen, akkor azt elfogadom
nemangyal üzenete: én sem szeretnék, csak ez így nem vezet sehova
R üzenete: nem tudok mit mondani erre
R üzenete: mert csak önző verzióm van
R üzenete: mindig csak az van
nemangyal üzenete: tudom
nemangyal üzenete: nekem is
nemangyal üzenete: azért tűnök el egy időre
R üzenete: az önző verzióm pedig az, hogy ne menjél te sehová
R üzenete: jó
R üzenete: értem
R üzenete: ahogy neked jó
nemangyal üzenete: nem jó
nemangyal üzenete: csak kisebb rossz
...
R üzenete: semmire se mentél volna velem
nemangyal üzenete: jah, ha úgyis mindegy lett volna, M. ide vagy oda...
R üzenete: nem így gondoltam
R üzenete: természetesen nem
nemangyal üzenete: hanem?
R üzenete: hanem hogy ha megismersz jobban , akkor rájössz
R üzenete: mert neked egy olyasvalakire van szükséged
R üzenete: aki sokkal tapasztaltabb, magabiztosabb
nemangyal üzenete: én tudom, h mire van szükségem
nemangyal üzenete: és ezt te rosszul hiszed
R üzenete: lehet, hogy tévedek, de így gondolom
nemangyal üzenete: tévedsz
R üzenete: valaki, aki magával ragad, meg ki tud rántani a rosszkedvedből
R üzenete: ilyesmi
nemangyal üzenete: továbbra is szeretném én eldönteni, kire van szükségem
R üzenete: természetesen
R üzenete: elnézést kérek
nemangyal üzenete: nem vagyok mindig ilyen rosszkedvű
nemangyal üzenete: ez az őszi dolog elmúlik nemsoká
nemangyal üzenete: már én magam unom :)
....

R üzenete: akkor most mi legyen?
nemangyal üzenete: hogyhogy?
nemangyal üzenete: nyilván elfogadom, hogy vele vagy
nemangyal üzenete: egyelőre, amíg "lenyugszom", háttérbe húzódom
R üzenete: jó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése