2009. december 6., vasárnap

Hidd el, csaj, nem a te hibád.

Nem te tehetsz róla, hogy én nem szeretem, ha valaki fel akar szedni. És arról sem, ha engem nem érdekel ismeretségünk első öt percében, hogy mi az életcélod. Arról sem, ha engem nem nyer meg, hogy te elítéled, ha valaki az Angyalkákon (bárhol) csak szexet keres. Arról sem te tehetsz, hogy én már nem szeretek a múltamról beszélni. Az pedig végképp nem a te hibád, hogy tizenkét évvel fiatalabb vagy nálam. Nagyon kedves, hogy 22-nek néztél, de tévedtél kilenc évet. Fiatalság, bolondság.

Nem a te hibád, hogy felkértél táncolni. Az sem, hogy átöleltél. Hogy viszonoztam a csókod. Viszont volt egy pont, mikor figyelned kellett volna, emlékszel? Megkérdezted, tetszel-e nekem, és én azt feleltem - bevallom, gyáván -, hogy nem tudom. De tudjuk be annak az óvatlanságod, hogy már ittál. Hogy késő volt. Hogy tizenkilenc éves vagy.

Most már mindegy. Nem sajnálom, hogy leléptem, mikor te kimentél a mosdóba.  Mindkettőnknek így az egyszerűbb.


De hidd el, nem a te hibád.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése