2009. december 31., csütörtök

2009,

sosem felejtelek el: életem első csajozós éve voltál.

Az év eleje még a pasimról szólt, az volt az utolsó jó korszakunk. Január végén, az Ösztrón találkoztam R-val, aki aztán a következő hónapokra szépen beköltözött a fejembe. Kerestem ÖS-on, Angyalkákon, de hiába, eltűnt. Ver(t)em a fejem a falba, hogy miért hagytam ott - biztos voltam benne, hogy direkt adott meg rossz számot.

Tavasszal randiztam egyet A-val, bejött (főleg a kis bolond nevetése), de én neki nem. Áprilisban (a GH filmklubban) láttam először G-t, a sapkás lányt, akitől az első percben kész lettem. Találkoztam K-val, tetszett is pár hétig (én neki nem), de aztán elmúlt, viszont ő mutatta be nyáron E-t, aki az elsőm lett. De még júniusban kavartam kicsit Orsival az Ösztrón, illetve ott bukkant fel újra G. Egy hét múlva randiztam A2-val, aminek folytatása nem lett, csak következménye: másnap, sokadik nekifutásra szakítottam végre a pasimmal.
Júliusban ismertem meg E-t (K révén, ugye), elvesztettem a "lányszüzességem". Augusztus főszereplője ő lett, bár közel nem annyira, mint amennyire ő szerette volna. A hónap végi ÖS-on szedtem fel E2-t, vele utána még találkozgattam, többet akart, vége lett (bár nemcsak azért). Akkoriban sokszor láttam G-t, de nem léptem egyről kettőre. Októberben megtaláltam R-t, egy nappal később írtam neki, mint M. Vele jött össze. C'est la vie. Visszavonultam, el akartam marni, azt hittem, sikerült is. Mikor két hete írt, meglepődtem. Leveleztünk, rögtön meg is hívott szilveszterezni.


Én pedig holnap megyek. Nincs terv, nincs cél, megnézem őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése