2009. november 18., szerda

Ma azért leizzadtam kissé.

Anyukám ugyanis megkérdezte, hogy a nagymamám odaadhatja-e a telefonszámomat a volt szomszéd (Pesten élő) unokájának. Valami velem egykorú komoly fiúról van szó, aki nem talál magának barátnőt. Szegény...  A nyelvem hegyén volt, hogy én meg egy komolytalan nő vagyok, és én sem találok magamnak barátnőt, bár én annyira nem is keresek, elég lenne szimplán egy helyes csaj is, akivel dughatok, de inkább csöndben maradtam. Anyukámmal régóta nem vagyok olyan bizalmas viszonyban, hogy az ilyen jellegű információkat megosszam vele. Utána elkezdett faggatni, hogy van-e valakim, illetve hogy alakul-e valami. Sajnos ezt mostanság egyre gyakrabban előhozza, gyanús neki ez a nagy csönd.


Valószínűleg nemsokára ki fog törni a balhé...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése