2009. november 22., vasárnap

Elmondtam, milyen fent, most elmesélem, milyen lent.
Lementem Zsuval Glambe, mert annyira látni akarta. Én nagyjából arra számítottam, mint ami volt, mínusz G.
Először a csaja tűnt fel, aztán ő. Egy pohár bor a kezében, az imádnivaló mosoly az arcán. Jól van, láttam én egy hete is, igaz, csak pár percre, ma is túlélem. Csak az a baj ilyenkor, hogy megszűnik más létezni. Hiába nézegettem én előtte más helyes csajokat, ha ő megjelenik, számomra kiürül a táncparkett, csak én vagyok és ő (plusz a rá csimpaszkodó nője).
Kimegyünk a "folyosóra" Zsuval, leülünk. A teremből olcsó diszkózene morajlik. G is kijön, egyedül, megáll a fal mellett, nekidől, lehajtja a fejét, komótosan rágyújt. Érzem a fülemben a saját vérem, még az ócska tuctucot is elnyomja a dübörgése. Ha kimennél a mosdóba, útközben odaléphetnél hozzá... Elindulok. Megremeg a lábam, de megyek tovább. Aztán megállok. Előtte.
- Jól vagy? - tátogom neki a hangzavarban.

A mosoly most rám villan. Kezével mutatja a mindenki által jól ismert jelet: minden oké. Bólintok. A forró hullám a mosdóig kísér.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése